O NÁKUPU » Doprava a platba

 

 

Doprava a platba

Objednané zboží je k odeslání nejčastěji do 3 pracovních dnů od učinění objednávky, nejpozději do 10 dnů. Pokud by z nějakého důvodu nenbylo možné tuto lhůtu dodržet (zboží není na skladě), budeme Vás o tom neprodleně informovat.

1. Způsob dopravy:

Prostřednictvím České pošty „Balík do ruky“: zásilka bude doručena do druhého dne od podání. O odeslání zboží budete informováni e-mailem.

V případě neobdržení zásilky v uvedeném termínu doporučujeme kontaktovat ČP a informovat se, zda nedošlo k uložení zásilky na pobočce, aniž bylo dodáno do schránky oznámení.

Poštovné Česká pošta 120 Kč (dobírka +40,-)


Zásilkovna: uložení zásilky na Vámi vybraném výdejním místě v ČR a to po dobu 7 dnů.

Cena za tuto formu je 45,- (dobírka +40,-)


Osobní odběr v kamenném obchodě, na adrese: Pšenčíkova 22, Praha 4-Kamýk (bez poplatku)


2. Způsob platby:

Dobírkou při doručení (platba dopravci při doručení zboží, poštovné navýšeno o poplatek za dobírku 30 Kč)

Bankovním převodem na náš účet u Raiffeisen Bank, číslo účtu: 4968645028/5500.

Variabilní symbol odpovídá číslu Vaší objednávky. Objednávka bude odeslána po příchodu platby na účet, doporučujeme proto převod uskutečnit ihned po doručení dokladu k platbě (Faktury) na Váš e-mail.

Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek

3. Převzetí zboží od dopravce:


Kupující je povinen dodané zboží a připojené doklady bezprostředně po jejich převzetí prohlédnout a zkontrolovat neporušenost obalu.
Pokud příjemce zjistí zjevné vady, oznámí tuto skutečnost bez odkladu přepravci, který je povinen sepsat na místě zápis o škodě. Tento zápis je nezbytný k vyřízení reklamace!

Zákazník má právo neúplnou nebo poškozenou zásilku nepřebrat, v tomto případě je nutné sepsat s dopravcem zápis o škodě a zároveň ihned kontaktovat odesílatele (internetový obchod) telefonicky na nebo e-mailem. Pokud doporučené kroky spotřebitel při dodání vadné zásilky učiní, výrazně tak přispěje k rychlému řešení reklamace dodaného zboží a jeho nového dodání.

Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.

Doporučený postup při poškozeném obsahu převzaté zásilky:
Pokud zásilka nevykazuje známky poškození a je adresátem potvrzen přebírací protokol dopravci, stává se zásilka vlastnictvím kupujícího. Po převzetí zásilky je další reklamace ohledně poškození zásilky řešena s dopravcem.



Poznámka:
Vzhledem k charakteru nabízeného zboží (porcelán, skleněné doplňky apod) doporučujeme otevřít zásilku bezprostředně po převzetí a překontrolovat, zda není zboží poškozeno i pokud obal poškozen není. Pokud zásilka při dodání jeví známky poškození, odmítněte ji převzít! Protokol o převzetí zboží nikdy nepodepisujte aniž zboží u poškozené zásilky zkontrolujete!
Pokud k této nepříjemné situaci dojde, informujte nás neprodleně (nejpozději však následující pracovní den) o vzniklém stavu prostřednictvím emailu nebo na tel. čísle 777 760 028. Situace bude vyřešena v nejkratším možném čase.

V případě jakéhokoli dotazu, nesrovnalosti či potíží s dopravou nás kontaktujte telefonicky či e-mailem, jsme tu pro Vás!

Pokud společnost zásilku ztratila okamžitě nás kontaktujte, abychom Vám mohli vyřídit reklamaci ztracené zásilky a zaslat Vám nové zboží